fredag den 28. juni 2013

Mulighed - varighed = forvirring?

I forbindelse med min sygemelding på jobbet, har jeg haft rigtig mange telefonomsorgssamtaler. Jeg har også haft "kontor" omsorgssamtaler. 
Senest for ca 2 uger siden. 
Forleden dag fik jeg så et referat af den seneste samtale, samt en besked om at tage til lægen og få lavet en varighedserklæring.

Jeg bestiller tid hos lægen, møder op og forklare "hvordan det går". 

Arbejdsgiver har så bare ikke lige gjort sit arbejde, og haft en samtale med mig forinden, hvor vi sammen har udfyldt  mulighedserklæringen, som er arbejdsgiverens ansvar. 

Først herefter kan lægen, på baggrund af denne erklæring, vurdere hvornår jeg kan raskmeldes samt vende tilbage til mit arbejde.....

Spild af min og lægens tid!! 

Og i øvrigt også af arbejdsgivers.

Rigtig god weekend til jer derude - det går, heldigvis, fremad med ryggen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger

Blog-arkiv